Friday, October 9, 2009

Motor Kapcaiiiiiiiii....

Aduh..apa la nasib aku hr nie begitu malang se x...
ni semua psl nak p ambil kad kawen puny apsl la..
so ..ingat lps keja nakp la ambil..then aku telah mengambil keputusan utk htr jer keta aku dekat umah dia ..then lps 2 dia htr la akumai keja blk..
tp aku bg tau la dekat dia jgn htr naik keta ..sbb takut sesak nanti aku lewat pl..so aku sdiri telah membuat kepu2san yg dia htr jer la aku naik motor LC dia 2..

Ok la aku pun naik la..then dlm perjalanan tiba2 jer motor dia jem..kami stop tepi jln..dia ckap mtr dia rosak..
YA ALLAH muka aku terus berubah jd pucat lesi..sbb duk terfikir kau nak p keja ngan apa nie..
tp time 2 dia blh duk gelak2 lagi..sipa kt dekat aku ..pdn muka org ajak naik keta ..nak naik sgt mtr kan..haaa..ambil habuan...dlm aku muka pucat lesi 2 blh duk buat lawak antarabangsa pl..

aku pun siap interview dia la..antara soalan nya ialah :-

1. nie kan mtr baru..naper leh jd cam nie..

2. seblum nie penah jd cam nie x ?

3. hbs 2 kita nak buat cam na nie..

jawapan daripada dia adalah semuanya dengan gelak ketawa dahulu br jwb..tak tahu/ tak penah jd......(lagi la merisaukan aku yg tgh risau nie..)

then dia pun col la mekanik suh mai tgk..x sampai 5 minit mekanik sepantas kilat pun sampai..then mekanik suh p htr aku dulu p keja ngan mtr cabuk mekanik 2..
wa aduh..mtr cabuk dia suh aku naik...(tp x la cabuk sgt..mtr EX 5 cuma yg lawaknya siap ada raga mcm mtr siam 2)...2 yg aku naktgelak sgt2..hahahhahahhahahhaa

so aku pun naik la mtr siam 2 utk nak mai keja..sepanjang perjalanan aku mmg duk gelak sorang2 dekat blakang bila memikirkan apa yg jd...

aku rasakan hr nie mmg hari yg melucukan...lawak gila utk diri aku..



nota pisang kaki:- lain x dah org ajak naik keta ..jgn duk pandai kt jgn or what ever..hehehehe

No comments:

Post a Comment