Sunday, September 27, 2009

Selepas Lebaran..

Emm..
hari nie 1st day keja selepas bercuti selama seminggu Menyambut Lebaran..
rasa mls pun ada nak dtg keja..al- maklumla mood raya tu tak hilang lagi..hehehe
lps raya nie apa lagi berat badan pun bertambah setelah turun beberapa kilo bulan puasa..
tp naik blk bulan syawal nie..sbb byk sgt open house then semua makanan yg ditgk semuanya teringin...huhuhu

Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran...


Salam Lebaran buat semua..
Di kesempatan ini aku ingin menyusun jari memohon sejuta kemaafan
andai ada terlanjur kata & tingkah laku yang melukankan hati anda semua...
Pada yg ingin pulang ke kampung berhari raya berhati hatilah di jln raya..
ingatlah org yg tersayang..
Akhir se x..aku memohon sejuta kemaafan buat semua..
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin...

Tuesday, September 15, 2009

Biskur Raya oh Biskut Raya..

Adoi..
aku rasa kan.. puasa x nie plg meletihkan..
psl setiap weekend jer aku akan bertungkus lumus buat
biskut raya utk dibw ke kampung halaman..(umah tok)
aku dah larat dah..sakit hbs badan2 nie..
dan yg lebih menyedihkan mf=gu terakhir puasa nie pun..
blk keja ja sebelah mlm aku akan sambung buat biskut raya gak..
adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii....aku dah tak larat nie..
sakit hbs urat saraf aku nie...
nie semua sbb nak bw blk kg la......................
AKU DAH PENAT BUAT BISKUT RAYA...
tolong laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
org yg mkn sedap la..aku yg membuat nie 1 penyeksaan tau dak...
skit2 takpa la juga..ni punya la byk..tak tau nak citer byk mana...
adoi..dugaan utk aku la thun nie..
raya cepata engkau menjelma...
aku xmau lagi terseksa begini....
tolong dakkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.........


Mimpi Moon..

Mimpi Moon..
Hmm..masuk x nie dah 3 x mimpi benda yg sama..
entah la tak tau apa msudnya..
takut pun ada gak...
bila citer dekat Mr K..
dia ckap jgn pcaya..mimpi mainan tdur la..apa la..
tp apa yg pasti aku takut benda 2 terjadi..
huahuahuahua...
Tolongggggggggggggggggggggggggggggggg...

Tuesday, September 8, 2009

CAHAYA CINTA

Dia telah telah menentukannya
kita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerana harta
Inilah citra cahaya cinta
Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku menafikannya
Kejujuran diberi
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang ku cari
Sayangi daku Peluklah daku
Janji dengan ku Semai cinta nan satu
Tuhan menguji
Takkan berhenti
Hanya ku pinta
Sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga...

Thursday, September 3, 2009

Nak Beli Kasut Raya...

Emm...Alhamdulillah dah sampai pun hari jumaat..lega rasanya ..

hari ni time lunch .(walaupun tak leh lunch)...hehehehe

nak teman c kak as p beli kasut raya or kasut hantaran...hahahahhaha

gurau ja..tp rasanya kasut raya la 2...n kina pula nak beli seluar fit katanya..

menjamu mata dibulan yg mulia nie sbb tak leh nak menjamu ikut mulut..2 yg tukar ke menjamu mata..hahahahha..



BONUS

bila kerajaan nak umumkan ni nak bg bonus tuk thn nie..

raya bakal menjelma ja tak lama lagi..

adoiiiiiii....

USM pun ..APEX dah setahun berlalu..

tp tak dgr apa2 jgk..

berita palsu byk la..

huhuhuhu..sedih

BONUS...BONUS..




Bosan..

Aduh..naperla sepanjang bulan puasa nie
terasa bosan yg amat..
tp yang peliknya bila cuti duk jer kat umah tak rasa cam ie pun..
dtg keja jer rs bosan..ngantukla..mcm2 la..
mkin dugaan bulan ramadhan kut..

Wednesday, September 2, 2009

Video Ngeri..

Ni ada video yang plg ngeri..

Meremang bulu roma aku bl tgk video nie..

nak termuntah pun ada gak..

eeee..geli

video

My Friends...















Time nie kalau tak salah dekat Hotel Bayview Beach Resort Batu Feringgi
sempena dengan Bengkel yang dianjurkan oleh BPSM.
Emm..org duk cbuk dgr ceramah..yg kita org nie pun duk cbuk gak..tp cbuk bergambar hehehe
al maklum boring binti bosan.....
yang si baju hijau bertudung putih 2 nama dia aspalela @ As
dan yang si baju putih belang merah 2 ina firina @ kak ina (non)..
dan baju hitam tudung pink 2 mesti me.....
kami bertiga nie kalau 1 hari tak gelak mmg tak sah..
kalau tak gelak n ketawa beriang ria di hari raya 2 mesti ada
somethingrong....hehehehe








Biarlah Rahsia

pernahlah kau bermimpi seketika
berada ditempatku membayangkan
pahit manis berlagu tah siapa yang tahu
mungkin nanti kau jua merasakan
berdepan dengan kata menyesalkan
takkan tugu mu kebal tiada pertimbangan
keheningan malam membangunkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiada ku menjahui

dan kisah ku yg masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantas ku pendam ..
ku putuskan biarlah rahsia

semakin aku hidup dalam cinta
tiada kuasa mampu menghalangkanya
hentikan kata-kata bertulangkan dusta
keheningan malam membangunkan
kepayahan jiwa meluahkan
andai kau jujur memahami
tiada ku menjahui

dan kisah ku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantas ku pendan
ku putuskan
biarlah rahsia

pernahkan kau bermimpi seketika berada ditempatku...