Tuesday, October 6, 2009

Kisah Bunga Telurrrr....

emm..n3 x nie nak citer psl raya ke 7 lps (sabtu) sebelah ptg 2 kita org plan la nak p beli bunga telur dekat a 2 z..
so dlm kul 3++ 2 bertolak ke seberang..sampai jer kat kedai..ya Allah org punya la ramai..
so p duk tgk2 la yg mana2 berkenan dihati...cari punya cari still tak jumpa lagi yg berkenan dihati..

so kami ambil keputusan utk ke kedai nona pl..sampai jer kita org pun tgk2..tak berkenan dihati juga..pegi kedai lain lagi tak berkenan juga..kaki aku nie jgn duk kt la..punya la skit..sbb gatai pakai kasut tinggi (huhuhu)..so nasib la..pdn muka sendiri..

dikira2..dihitung2..aku rasa mau 4 kedai aku p ngan dia..wpun 4 kedai tp tok sah duk bilang la brapa kali kami kluar msk kluar msuk..aku rasa org kedai 2 pun meluat tgk kami dah ........hehehehhe (lantak depa la)...
sampai org kedai 2 pun dah kenal kami asyik kuar msuk tp tak beli2 gak lagi..(mesti time 2 depa duk ngata..dia nie msuk kuar tak beli2 gak...(hahahahhaha)
hampir 3jam ++ gak la kami duk pilih2..pusing2..tgk2...

at last...............jumpa juga la...adoiiiiiii....ssh gak la nak cr brg kawen nie...
2 br bunga tlur ngan beg blum benda lainlagi..
benda lain tak tau la nak citer mcm mana......
penatnya tcr bunga tlur yg berkenan nie tak blh nak digambarkan..............(ataupun aku n dia yg cerewet sgt)hehehheheheeehheehe........

emmm..nak citer apa lagi haaa..kering kontang idea dah..tgu next n3 jer la...byessssssssss










No comments:

Post a Comment