Thursday, August 11, 2011

Preparation Raya

emm..wpun br ja berpuasa n tentu2lah raya lbt lg..aku tak kira nak juga cita bab persiapan raya ni..(gilos tak)..

persiapan utk my princess tentu2lah menjd keutamaaan utk daku n suami..almaklumla br pertama kali beraya dgn my princess..persiapan semua tertumpu ke arah si kecil..sehr be 4 puasa aku dah shopping baju raya damia (gown + suar jean)..gilos tgk bj bb gurl..aku rs mcm nak angkut 1 kedai ja, bkn aku ja hband aku pun sama gilos ngan aku..hahahaha...

setelah dihitung/ dipilih/ dibelek2..adalah lbh kurang 10 psg aku kebas..haa ambil kau .. 2 br utk jln ok..x kira lg bj duk umah , bj duk umah br skit ja aku beli, plan nak beli lg + kst raya ngan stokin raya x beli lg..lupers pl sepit rambut raya x beli lg..kiranya persiapan raya utk damia hampir siap,,utk mama cuma br beli baju ja..seluar ngan kst blm lg..utk abah pl hanya baju melayu ja yg tersedia bt ms sikalang..baju + suar+ kst belum berkesempatan pegi beli lg..(sian abah yer)

hopefully dpt settle semunya dlm minggu depan...

n3 ni akan disambung minggu hadapan @ lps raya mengikut mood aku la bila nak update..hehe


No comments:

Post a Comment