Friday, May 6, 2011

** Luluhnya hatiku melihat kau tersiksa**

hr ni adalah hr yg buatku amat2 berasa sgt2 sdh melihat keadaan permata hatiku yg x seceria selalu..

aku mcm biasa la kan pegi keja , tgh keja aku dpt col dr my mom suh blk bw anak aku pegi klinik sbb sian dia duk merengek2..aku pun settle jap benda yg nak kena faks ke KPT dulu then br aku blk..dlm kul 11 mcm 2 sampai umah ambil damia bw pegi klinik..sampai ja klinik tgk agak ramai jg la..so x pa tgu ja la kan nak bt mcm mana..damia ttp mcm biasa la terlebih mesra/ happy (mkin dia pun boring kena tgu lama sgt)..mulut dia x henti2 nak sembang..x kira sapa semua dia nak sembang..haha

jumpa doc n doc bg ubat n susu utk damia minum (sementara dia cirit birit ni)..akibat dia tlh menglami cirit birit bkn seperti biasa, kawasan V part hbs melecet, merah2 (sbb ni la damia selalu nangis)..blk ja aku try la buh ubat yg doc bg2..tp bl bubuh ja damia trs mejerit (nangis) so my mother kata jg buh dah la sbb sian..so br teringat yg ada org penah bg bedak berubat utk damia time aku dlm pantang hr 2..so sbbkan damia nagis bila buh cream 2, aku decite buh bdk ja utk mengelakkan dia rasa pedih..

tp bila aku lihat dia nangis / x mcm selalu gelak bagai nak rak..hati aku sgt2 luluh ok..x sanggup tgk dia sakit sbb dia x penah sakit sebelum ni event kena cucuk, akku harap2 sgt damia cpt sembuh sbb x sampai hati tgk penderitaan dia..rasa mcm biarla aku yg sakit..aku nak dia sihat mcm biasa (Ya Allah air mata aku nak mencurah2 dah ni adoiiiiiiiii)

2 damia syg..mama doa damia cpt2 sembuh syg na..mama x sanggup tgk syg mcm ni..luluh hati mama syg (akhirnya air mata aku berjaya juga mencurah2 ke bumi) huaaaaaaaaaa

aku tak sanggup lg nak sambung sbb kalau sambung alamatnya banjir kilat trs..huaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment: