Tuesday, March 22, 2011

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

emm..geramnya aku..huaaaaaaaaaaaaaaaaaa

apasalla hband aku ni baik sgt ha..sampai manusia 2 kt mcm 2 pun still ckp suh sdhla/lupakan la..utk makluman suamiku yg kusayangi..is3 mu ini x mudah melupakannya..sbb :

1. dia langsung tak hormatkan kita ..(terutama ANDA suamiku)

2. duk buat best sgt..dia ingat dia plg best di dunia..(konon nak jd miss world kut) bwekkkkk

3. is3 mu ini dah tak leh pandang muka dia dahhhhhhhhh..(errrrrrrrrrr)

4. serius takkan memafkannya

tolong la fahami..aku geram..aku geram..aku mmg geram dgn manusia ni..

tak pyh la nak buat baik sgt abg oi..sbb bukan manusia ni heran pun...jenis yg tak reti beterima kasih mcm ni punya manusia la..so tak pyh ssh nak buat baik..buat ja baik pd yg tahu nak menghargainya..

heyyy manusia bodos..aku bencis kamu tauuuuuuuuuuu gerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

1 comment: