Sunday, February 6, 2011

Unhappy.. :(

emm..mcm mana nak mula kan yer, nak bg tahu, nak luahkannya, nak ckp, nak berbicara, nak segala2nya..sejujur2nya daku x happy hr ni..x tahu sbb apa tp yg daku tahu " AKU TAK HAPPY HR NI" huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tah la... tak tahu pd sapa yg harus kuluahkan & mcm mana nak luahkan,adakah daku harus luahkan pd A, B, C @ D atau pedamkan saja (adakah itu lbh baik) mkin juga kan , lbh baik diamkan diri drpd bercerita yg boleh melukakan/ menyakitkan hati org lain wpun sebenarnya hati aku yg terluka..Ya Allah tiba2 jer hujan nak trun dah (air mata daku nak menitis)..sbr3..
xpala mkin Allah nak duga aku, DIA nak aku jd kuat..jgn mudah mengalirkan air mata, aku kena jd kuat utk permata hatiku, aku x nak dia tgk aku nangis, wpun sebenarnya dia x memahaminya..
emm ..xpala mkin aku harus diamkan diri ....itu yg sebaik2nya utk aku & yg sewak2 dgnnya..hehe

No comments:

Post a Comment