Wednesday, January 26, 2011

Hmoon @ Sarawak

Layan pic dulu..layannnnnnnnnn























Show Time..


Muzium Kucing Srawak


Dewan Undangan Srawak


Kg Budaya Srawak







Waterfront


Alhamdulillah segala penantian dah berakhir..tanggal 6 jan 2011 aku bersama hband , bb damia serta my family telah berangkat bercuti ke kuching meaw3 sarawak..ni kira hmoon aku gak la yg tah kebrapa x aku pun dah lupers, tp yg best x ni sbb bercuti bersama permata hatiku damia qaisara(damia..i love u so much) ni adalah percutian ke2 ku selepas deliver damia....

Fligh 9.55pg from png -kuching..yg agak lucu pengalaman daku dlm flight time cuaca tak ok..ok la dah flight attendan suh pakai tali pinggang bagai..kami pun ikut jer la..tah mcm mana pilot 2 drive aku pun tak tau la tiba2 aku rs kapal terbang 2 mcm trn skit then naik atas blk, time 2 la ada penumpang (btul ka ayat aku ni, lantak la) yg menjerit sbb terkezuttttt..Ya Allah time 2 aku rs jantung aku mcm nak terkluar..lps 2 trs lutut aku menggigil sbb takut, adik aku sampai tdur trs lps kejadian 2 takut punya psl, tok aku trs buka surah yassin..hahaha..nak tgelak pun ada tgk gelagat familyku..

emm..percutian dekat sana mmg tersgt2 la best sbb ada hband aku n damia(kalau tak da mereka ber2 ni (pengarag jantung aku)mmg 4sure la best mcm mana pun ttp jd tak best kan)..


utk makluman hehe..percuatiann x ni melibatkan 20 org dewasa n 2 org bb (uih ramai bebenor)..n jadual tersgtla pack..sian bb damia yg terpaksa bgn awal pg sekitar 6.30 damia dah kena mandi..tp Alhamdulillah wpun bgn awal damia tak meragam langsung n dia happy ja asal berjln...hehehe
eumm..sebenarnya byk lg nak citer tp mls nak taip..so setakat ni jer la..
bye3... :)


No comments:

Post a Comment