Wednesday, October 28, 2009

My Memori...

8/2/09 (Ahad) 3.30PM..
Majlis Merisik..
N3 x nie nak citer skit psl my memori sekitar Februari yg lalu...
Actually majlis ni tak la sgt dirancang..ingatkan tak pyh ssh nak buat majlis merisik..tp dah permintaan khas dr ibu aku(sbb ni yg 1st) so terpaksa la buat juga.....
Sebelum majlis ini berlangsung pelbagai cubaan yg telah aku harungi..sehingga membuatkan berat badan aku pun susut..hehehehe
(ada hikmah gak dugaan cam nie, sbb berat badan aku leh trn)
So seperti yg dirancang majlis tersebut berjln dgn lancar & cuaca pd hari tersebut juga cerah..
Wakil pihak lelaki tiba sekitar jam 3.00 petang yg terdiri drpd keluarga terdekat je..
Mula2 sampai 2 dia orang bergurau senda dulu then tepat kul 3.30 ptg barulah perbincangan secara serius dimulakan...
bincang punya bincang(apa yg dibincangkan pun x tau la)..
tepat kul 4.30 selesai semuanya..then apa lagi tiba la waktu yg ditgu2 ..mkn time hehehehe
tepat kul 5++ br wakil pihak lelaki beredar...
Wakil Keluarga Pihak Lelaki



Mak Mr K n Me

Hantaran Pihak Lelaki

Hantaran Pihak Perempuan



Gbr keluarga pihak perempuan x sempat nak ambil, maklum la jurugambar yg dilantik pun tak profesional..nak kena ketuk br la dia bergerak..hehehe
Antara wakil pihak perempuan adalah terdiri drpd:-
My Father, My Mother,Anjang (Adik Abah aku), mak(tok aku tp kita org pgil mak),jiran(kwn baik mak aku) n sedara yg terdekat..
.
Yg lawaknya...kul 2.30ptg 2 aku still blh tgh drive keta lagi..p ambil brg dekat gelugor..
apa lg Mr K sdh bising la sbb aku tak siap lagi..
sampai jer kat umah apa lagi mcm kipas kudung la bersiap..aku bersiap jer apa yg ptt..just pakai lipstick n maskara jer..yg lain semua x..(hehehehe)
Emm..time nie kakak aku tak blk sbb last2 minit dia kena g kursus la pl dekat PD..then tok aku belah Ibu pun tak leh mai sbb br kuar hospital (masalah jantung)..nak suh dia mai juga2 pun sian la sbb br jer kuar dr ICU..tp dia janji akan dtg pd bulan 3 nanti..
Last se x trima ksh pd semua yg telah menjayakan majlis ini..jasa kalian semua takkan dpt kubls tp akan kuingat hingga ke akhir hayat...


Berita selanjutnya..Tgu n3 yg berikutnya pd episod yg akan dtg..hahahha

No comments:

Post a Comment